25. En låt som alltid får mig att må bra

Har egentligen inte en låt som alltid får mig på bra humör direkt, men har en låt som antingen gör mig på bättre humör direkt eller som gör att jag börjar gråta. Och då får jag gråta ut och sedan må bättre. Så ja! 
Här är den. :) 


Sandra'    •  

vad bra låten var :)

Svar: vad kul att du tycker det :D
Sofia Norell

Amanda Westberg    •  

Jag som trodde det skulle vara denna; https://www.youtube.com/watch?v=oHppGkLdDGo

Svar: hahah idjut
Sofia Norell

linah    •  

den är jättebra!

Svar: kul att du tycker det :)
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!