Gårdagen & en viktig fråga

Hej!
Igår var det en hektisk dag = inget inlägg.
Nicole kom en snabbis och blev smått sminkad, hon ville dock bara ha eyeliner och lösögonfransar så det gick fort att göra och sätta på. Sen kom Emelie också och var här till typ 19-19.30 och sen var jag SÅ trött så jag orkade inte skriva något.
Sminkade även min lillasyster igår haha, jag tycker hon blev så söt! Dock var det kass eyeliner för den gjorde jag på typ 3 minuter och hennes ögonlock skakade väldigt mycket, så det var svårt att göra det bra på kort tid, men så är det ibland! 
 
Har även kommit på en sak som KAN vara en lösning till min foundation routine, så ska försöka fixa det men det kan ta lite tid. Och jag har en fråga till er! 
VAD VILL NI SE FÖRST? Hur jag tvättar mina sminkborstar eller smokey eye för nybörjare, som är superlätt? 
Båda videosarna kommer att komma upp men tänkte att ni får välja vilken jag ska filma först! :) 
Så jag är super tacksam för svar! :D 
 
Hoppas ni har det bra så hörs vi imorgon! :) 
Fina Nicole
Och min gulliga syster. <3 
 


Anonym    •  

Smokey Eye för nybörjare! :)

Amanda Westberg    •  

Ögonskuggan, hehehe

Emma    •  

Smokey eye 😊

Anonym    •  

Smokey eye 👍👍

Louise    •  

Åh vad söt! :)

Svar: Visst är hon:)
Sofia Norell

moa    •  

så söt!
Smokey eye för nybörjare tycker jag, haha skulle behöva lära mig det där;)

Svar: Visst är hon :) Haha, tack för svar :)
Sofia Norell

CAMILLAESI    •  

Smokey eye :-D

Svar: Tack för svar!:)
Sofia Norell

Amanda    •  

Smokey eye! :)

Svar: Tack för svar :)
Sofia Norell

Alice    •  

Smokey eye för nybörjare röstar jag på! ^^

Svar: Tack för svar :)
Sofia Norell

Frida    •  

Borstrengöring om du gör på annat sätt än med brushegg :)

Svar: Tack för svar!:)
Sofia Norell

Linn Strömberg    •  

Hur du rengör dina borstar :D <3

Svar: Tack för svar :)
Sofia Norell

Amanda Forsman    •  

Rengöring av borstarna :D

Svar: Tack för svar:)
Sofia Norell

linah    •  

aw va söt hon är!:D

Svar: Verkligen:)
Sofia Norell

Sandra'    •  

naw så gullig hon är :)
ja vill jättegärna se smokey eye så tycker du ska filma den först :D

Svar: Tack, visst är hon!:) tack för svar :3
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!