Lipmonthly ⎢ Mars 2016

Hej!
Bloggen har stått tom ett par dagar, har haft full rulle och knappt haft tid att ens bara sitta ner i 5 minuter (känns det som). 
Men igår fick jag äntligen hem min Lipmonthly för mars, ah! :D Detta är dock sista månaden men jag hoppas att jag får nytt i födelsedagspresent (står på önskelistan) och jag fyller ju år nästa månad. :) 
Anywho, detta fick vi denna månaden; 
Supernöjd faktiskt! Färgen på läppstiftet och läppglanset är dock inte riktigt my cup of tea, men superfint ändå och kommer definitivt att användas! :) 
Här är lite close ups; 
Camilla Cosmetics hydrating lipstick, jag fick i färgen "44" och den kostar $14. Verkar dock bara finnas en färg? 
Var tvungen att hålla handen bakom så det verkligen visade ungefär vilken färg det var haha.
Jättefin förpackning, liknar MAC's, dock så känns den mycket billigare men kan ju vara bra, även om förpackningen känns billig! 
Den finns att köpa HÄR
Till läppstiftet fick vi läppglanset också, så det är då i samma färg. Kostar också $14 och finns att köpa HÄR.
Vi fick också denna blush and bronzer duo från Cargo Cosmetics. Färgerna som är i denna duon är "Catalina" vilket är rougen och "medium" på bronzern. Den kostar $10 men jag antar att Lipmonthly har gjort något slags samarbete med de eller någonting, för att jag hittar ingen duo på deras hemsida + att den är verkligen suuuuper liten, definitivt inte full size! :) 
Och sist men inte minst fick vi detta lipbalm från Ecotints och detta heter då Eco lips. Jag fick färgen sugar plum.
På det står det att det är Cruelty free, Cormine free och Gluten free. Innehåller nästan bara Fair Trade certifierade ingredienser. Där är inget vatten i heller (vatten torkar ut) så jag tror verkligen att detta kommer funka, men jag ska testa och sen komma tillbaka till det någon gång! :) Det kostar $4,49 och finns att köpa HÄR
 
Är som sagt supernöjd och kommer verkligen utforska allt här i!! :) 
Här är lite swatches! 
44 lipstick, 44 lipgloss, sugar plum
medium, catalina


Alice    •  

Så mycket fint och läckra färger! ^^

Svar: ja verkligen :D
Sofia Norell

Ida Lindborg ♡    •  

åh fint :)

Svar: ja!:)
Sofia Norell

Amanda Forsman    •  

Fina färger!

Svar: ja verkligen!:)
Sofia Norell

Linn Strömberg    •  

Åhh vad fina produkter!

Svar: håller med!:)
Sofia Norell

Skogsraah    •  

Kul att se!

Svar: tack :D
Sofia Norell

moa    •  

så fina! Älskar färgerna

Svar: jag med :)
Sofia Norell

Frida    •  

Vilka härliga färger :)

Svar: håller med!:)
Sofia Norell

linah    •  

åhh, vill ha!! <3

Svar: åh, vad kul :D
Sofia Norell

Amanda    •  

Så mycket fint! :)

Svar: Ja, håller med! :)
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!