Läskigaste jag gjort i mitt liv

Hej!
Bloggen har halvt stått tom, har haft migrän och en massa och idag blev det lite mer hektiskt än jag tänkt haha.
Efter skolan idag åkte jag och Caisa till Emporia (shopping center i Malmö) för att leta efter lite saker jag kan önska mig i födelsedagspresent, första gången jag faktiskt inte kommer på vad jag vill ha haha.
Sen när jag kom hem chilla jag lite (I regret that now) och sen efter maten var det dags att åka till sånglektionen. Jag körde dit och hem!:) 
Just nu ligger jag i badet men kom på att jag måste tvätta borstar (har sminkjobb på fredag) och plugga till ett prov jag har imorgon.

FÖRRESTEN idag gjorde jag det läskigaste jag gjort i hela mitt liv. Jag har gått på sånglektioner i snart 4 år och INGEN har någonsin hört mig sjunga 100% seriöst. Jag gillar inte min röst så mycket så jag vill liksom inte. Men idag fick jag något ryck, bad min styvpappa komma upp (han satt i bilen) och han fick vara med när jag sjöng på sånglektionen, en låt bara. Jag skakade sååå mycket var tvungen att knyta nävarna haha, trodde jag skulle börja böla och skit. MEN JAG KLARADE DET!! 
Jag har inte acenskräck eller så, men eftersom jag inte gillar mim röst så vill jag inte sjunga inför andra haha, inte seriöst iaf. Nu äe jag stolt över mig själv!




Amanda Forsman    •  

Usch vad jobbigt med migrän!

Sandra'    •  

Så fin bild och så kul med sång lektioner ju :) och så modigt av dig att låta någon annan höra dig sjunga <3

sv : tack söta du <3

Linn    •  

Fan vad grymt gjort av dig!

MADDISENJ.SE    •  

Grymt gjort tjejen!!

CAMILLAESI    •  

din sminkning. Du är grym!

Fanny    •  

åh men u go gurl!!!

caroline    •  

men åhh så starkt gjort!!

Frida    •  

Vilken superfin bild :)

Grymt gjort av dig med sången!

Netti Starby    •  

Det var starkt av dig och jag tror att du har en mycket bättre sångröst än vad du tror! Kram

Hoppas migränen blivit bättre! Och tack du! :)

Hoppas migränen blivit bättre! Och tack du! :)

Elsa    •  

Så himla fin du är! :)

JoJo    •  

vad grymt gjort av dig att gå och ta sånglektioner. det skulle jag aldrig våga göra. men jag har ingen bra sångröst heller för den delen. haha :P

Alice    •  

Åh, så duktigt av dig, förstår att det kändes jobbigt, men helt rätt att du är stolt över dig själv! :D Så bra jobbat! <3

Louise    •  

Vad grymt gjort av dig!! :)

linah    •  

fin du e!

miningalinn    •  

Förstår att du är stolt över dig själv!!:D

Sarah    •  

Migrän gör så ont :/










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!