480kr fattigare, 480kr billigare

Hellu!
Igår kom ingenting upp på bloggen eftersom jag åkte hemifrån 9 på morgonen och var inte hemma förrän 20.30 på kvällen haha.

Igårmorse åkte jag in till Malmö, lämnade av min sminkbox och lite grejer på Swopshop då jag skulle dit och jobba på kvällen. Sen rörde jag mig mot Malmö C och tog tåget till Helsingborg med min klasskompis Emilia.
Vi åkte nämligen till Helsingborg för att kolla på ett märke som inte finns någon annanstans i Sverige & har för mig att det inte finns på svenska hemsidor, haha, sminkgalen eller sminkgalen? ;)
Märket heter Zoeva och de hade sååå fina grejer!!
Jag köpte en ögonskuggspalett från Zoeva, ett glittet från Stargazer och sen köpte jag en highlighter palett från Sleek inne på H&M. Sen tjänade jag ihop dem pengarna på kvällen igen haha. ;) Inlägg om det kommer!
Kommer upp mer ordentliga bilder så snart som möjligt!!:)

Idag ska jag, min pojkvän och mamma till MediaMarkt och kaaanske Ikea!:)
Vi hörs senare!! 




Linn Strömberg    •  

Kul med lite shopping :D

Frida    •  

Va fina :)

Louise    •  

Så kul med lite nytt! :)

Sandra'    •  

Men så kul med shopping ju :D
och så roligt med ikea =)

Netti Starby    •  

Kul med lite nytt :-D Kram

trisiaa    •  

Åh vilka härliga produkter!! :D










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!