Redigering

Hej på er :) 
Just nu sitter jag i sängen och äter mellanmål (äpplen & sötmandlar), dricker hallonte och ska redigera en video till ett skolarbete.
I o med att min dator inte är så pålitlig när det gället exportering osv så fick jag ta med Natalies dator hem o redigera på den. :) 
Denna filmen tillhör hantverksämnena, temat är glamour men ni får veta vad vår film är om (och kanske se) någon annan dag!

Ikväll ska jag och mamma till friskis här i min lilla by, vi ska köra ett medelpass. Ska bli kul. :)


Snart ska jag kommentera lite bloggar o så, men nu måste jag redigera, ville bara uppdatera er lite!:) 

Ha det bra!


Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!