Swatches

Blev varken Ikea eller Mediamarkt idag haha, så det gav mig tid att lägga upp det jag köpte igår istället! 
Swatchade färgerna också och har skrivit namn under alla färger så ni ser vad som är vad, så behöver jag inte skriva under varje bild! :) 
Är jättenöjd med det jag köpte! :) 
 
Inne på H&M köpte jag en highlighter palett från Sleek som heter Solstice och den kostar 149kr! Så himla fina färger och sjukligt pigmenterade! Inte testat i ansiktet än men ni ser ju här under. :) 
Det är 1 kräm highlight och 3 puder. 
Och inne på Makeup Center Helsingborg var det vi kollade på Zoeva men där hittade jag också glitter, från Stargazer! Det är glitter shake i färgen "hologram" vad jag förstår som och det ser ni på bilden ovan. Kostade 75kr, mitt första glitter och jag kan inte vänta med att använda det! :D (på bilden använde jag Inglot duraline för att få glittret att fastna på huden) 
Och sen vad vi åkte dit för - Zoeva! 
Jag bestämde mig ganska snabbt för att jag skulle ha en palett därifrån eftersom att priserna var så sjukt bra, men så var där typ 10 olika paletter och beslutsångesten var grov haha... Men tillslut valde jag "Cocoa blend" för att jag dras ofta till att köpa färg, så jag tyckte jag skulle take a step back och köpa en naturlig palett haha.
Kostade 255kr (!!!!) och jag är sååå nöjd än så länge, inte testat på ögonen än dock! 
** Ja, jag har ärr på båda armarna, nej, jag vill helst inte ha kommentarer om det. Jag har ärr, jag måste leva med det, jag kan inte göra swatches utan att de syns ** 
 
 


rememberthiis.blogg.se    •  

Oh, säljer HM sleek ? visste inte, den där highlighterpaletten var ju hur fin som helst :D

Svar: ja det gör dem! har gjort det i några månader nu:)
Sofia Norell

Fanny    •  

åh glittret var sååå snyggt! Du måste visa bilder när du använder de :D

Anna    •  

Åh vad fint!!

♫♪ sandra    •  

ser fint ut!

Amanda Forsman    •  

Åh så fint!

Linn Strömberg    •  

Åhh har funderat på att köpa den där sleek-paletten!

Beatrice    •  

Men så snygga färger den sista platten hade!

Tilda Barkselius    •  

Åh vilka härliga färger!

Frida    •  

Vilka härliga färger :)

Natalie Honkonen    •  

Super fin highlighter!

Alice    •  

Så roligt med lite nytt, jättefina färger! ^^

linah    •  

åhh:D love it!

Sarah    •  

Kul o få se hur färgerna blir :)










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!