Klänningar

Hej!
Först vill jag bara säga TACK för all bra respons på min video, det gör mig såå glad! <3
 
Jag hade (trodde jag) tidsinställt ett inlägg till igår, nämligen Veckans låt. Men det kom aldrig upp något igår och det låg inget i utkast på telefonen och iPaden, så jag var mest sur haha.
Idag kom jag hem och då har inlägget "återställts för sidan stängdes ner oväntat", så förmodligen glömde jag väl publicera det och stängde sen av datorn haha. Typiskt. Men ni får veckans låt imorgon istället! 
 
Just nu sitter jag mest och kollar på klänningar, jag fyller år snart och jag tycker att jag förtjänar att skaffa en ny klänning, efter att jag har gått ner i vikt osv. Och jag ska skriva inlägget om min viktnedgång, jag känner mig bara inte redo riktigt ännu! 
Snart ska jag ut och gå med mamma för egentligen har jag dans idag, men jag är hemma idag istället och för att få någon träning ska vi då ut och gå. 
Imorgon är en kort dag i skolan, har bara en lektion och sen ska jag med en klasskompis hem så vi kan filma en del till vårt skolarbete, så blir säkert bra. :) 
 
Hoppas ni har det bra! 
 
älskade denna sminkningen jag hade för ett tag sen! 
 


Alice    •  

Roligt att du dansar, och så fin sminkning! ^^ Håller med om att det är frustrerande när något händer med ens inlägg!

trisiaa    •  

Hoppas du hittar en fin klänning du gillar :D

Så himla fin du är!

Linn Strömberg    •  

Så typsikt när man råkar glömma publicera ett inlägg!

Fanny    •  

åh grattis i förskott :D!!

Helene    •  

Snyggt! Jag köpte klänningar igår på Nelly.com!! :D

Ramona    •  

Så himla fint <3 Ljuvlig bild på dig med :) Hoppas du får en toppen dag.

Vi hade det jättebra, kommer bilder i veckan! :D

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar    •  

Så himla fin sminkning :)
kram

Kaisa    •  

Fin sminkning :)










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!