Fashionshow preparations

Hej!
Här är det jag packat med i min sminkbox till modeshowen, jag är en människa som packar otroligt mycket, kommer nog inte ens använda hälften. Men hellre för mycket än för lite säger jag. 
Sen har jag inte packat concealer, puder osv eftersom att jag har skolans smink också. Ska dock försöka hålla mig till skolans produkter så mycket som möjligt men alltid bra att ha med eget om det inte funkar med skolans, tycker jag. :)
Just nu sminkar jag, då detta inlägget är tidsinställt haha, ha det så bra! 
Makeup Store concealer trio, L'oreal lumi magique primer, Smashbox photo finish poreminimizing primer, Stila one step correct primer
Anastasia Beverly Hills contour kit
BH Cosmetics 88 color matte eyeshadow palette
Smashbox full exposure palette
Anastasia Beverly Hills single eyeshadows (Vet ej namnen), Wet N Wild poster child palette
Benefit stay don't strat primer, Too Faced shadow insurance
Peggy sage matte eyeshadow "blanc", MUA  matte eyeshadow "shade 18", Makeup store marble eyeshadow (vet ej namnet)
Anastasia Beverly Hills brow gel och dipbrow pomade
Bourjois eye khol
ögonfransböjare, lipscrub från lush
Två läppennor, har redan lite i boxen
Snabbrengöring för sminkborstar, köpte ny, därför det är två haha
MAC fix+
två borstbälten (kommer fyllas med borstar ofc)
Boxen när det mesta är packat :)


Frida    •  

Fina och bra produkter :)
Lycka till !

Linn    •  

Roligt att se vad du har med dig :D

Amanda Forsman    •  

Så mycket saker! :P

CAMILLAESI    •  

vad spännande:-D Lycka till :)

Alice    •  

Så mycket grejer, hoppas det gick bra! ^^

Louise    •  

Så mycket smink hihi :)

Sarah    •  

Ja packar oxå hellre me för mkt än för lite :)

Johanna    •  

ååh kul! Minns när vi sminkade för modeshow hehe!

Sandra'    •  

håller med dig, hellre packar man för mycket än för lite :)
lycka till med showen :)

Sanna    •  

Kul att se!










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!