Modeshowen

Hej!
Nu är det snart dags för mig och pojkvännen att åka hem till honom, as usual.
Tänkte dela med mig av lite bilder från modevisningen.

Vi hade jättekul & trots att man är väldigt trött och har ont i fötterna efteråt, så är det ju såklart värt det.
Vi var där i ca 7 timmar, vilket inte är så farligt. Förra modeshowen jag sminkade på var jag där i 12h haha, dock var inte det med skolan men ändå.
Det var jättekul att se visningarna också (vi hade chansen att göra det) och hela dagen var ett minne man inte glömmer liksom!:) 
Sen var modebloggaren Josephine Qvist också där och livebloggade, jag hade ingen aning om vem hon var så när jag kom hem gick jag in på hennes blogg. Och då har jag kommit med på en av bilderna haha, så ful! Jag tycker det ser ut som min dubbelhaka men min familj tror det är någon skugga för så stor dubbelhaka har jag faktiskt inte haha. Men kan man se mer derpig ut?;)

har beskurit bilden en del haha, men hela bilden finns såklart på josephines blogg.

vårat workspace :) Var även speglar mitt emot så där gjorde vi hår.
jag och två klasskompisar, sen var där även några treor där :) 
en av sminkningarna jag gjorde, faktiskt också enda tjejen jag sminkade haha, annars sminkade jag bara killar.
nu har ju jag faktiskt inte tillåtelse eller liknande att lägga upp bilden, har ingen aning om vem hon är och glömde fråga.
men jag tänker att det nog är okej ändå, hon är ju signad hos en modellagentur så då är där ju redan bilder på henne haha.
blev nöjd med denna sminkningen!:)


Tilda Barkselius    •  

Åh vad kul med en modeshow :)

Linn    •  

Åh vad kul att se :D

Frida    •  

Åh va roligt ! :)

Alice    •  

Åh, så roligt att se och läsa, verkar jättekul! :D

MADDISENJ.SE    •  

Vad roligt med modevisning

miningalinn    •  

Den sminkningen blev jättebra, förstår att du är nöjd!(:

Sandra'    •  

vad roligt det ser ut :) och jätte fin sminkning =)

Fanny    •  

jättefin sminkning!!

JoJo    •  

vad roligt att få se :D

sv; vad glad jag blir att du gillar inlägget fina du! :)

Louise    •  

Åh vad roligt! :)

Amanda Forsman    •  

Åh vad roligt :)

Sarah    •  

Kul o få se lite bilder därifrån :)

linah    •  

fint! <3

Angelica    •  

Men gud vad kul!










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!