1. Bild på mig själv + 10 fakta

Hej! Har ni haft en bra dag? 
Tänkte att jag kan göra sån här lista nu i 30 dagar, så ni som inte känner mig kan få veta lite mer om mig utan att det blir en vardagsblogg. Deal? Deal. :)

• Jag är väldigt negativ, haha.
• Jag är ett hopplöst fall när det kommer till matte.
• Hatar att prata i telefon, men att snapchata och smsa älskar jag.
• Rädd för spindlar och insekter.
• Envis.
• Jag dansade i 10 år, slutade i maj 2014 och har precis börjat igen.
• Jag har en crush på Denis Stoff.
• Jag lyssnar nästan bara på metal, rock osv. Gärna så tungt som möjligt!
• Hatar att cykla och är rädd för cyklar.
• Finns inget bättre än lösgodis, som är ätbart i alla fall.


Linn Strömberg    •  

Roligt att ha börjat med dansen igen :D

Svar: Ja verkligen!! :)
Sofia Norell

Frida    •  

Roligt att läsa lite om dig och superfin bild :)

Svar: tack! va kul:)
Sofia Norell

Elsa    •  

Roligt inlägg, och riktigt snygg sminkning! :)

Svar: tack så mycket!!:)
Sofia Norell

Emma -merakibeauty.se    •  

svar; tack snälla :)

Angelica    •  

Så roligt att läsa sådana här inlägg om folk!
Älskar förresten läppstiftet, sååå snyggt :)

Svar: Tycker jag med! :D Tack :)
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!