11. Betydelsen till mitt bloggnamn

Asså mitt bloggnamn är ju beautybysoxxi och det är väl ganska lätt att lista ut vad betydelsen är då haha, så den här blir tråkig.. 
Men vi hörs senare ikväll! :) 
 


MADDISENJ.SE    •  

Hehe alla delar av en sån lista kanske inte alltid blir så roliga :p Men bra grej när man inte riktigt vet vad man ska blogga om :D

Svar: Haha nej precis, och jag försöker att utveckla mina svar en del så det inte blir tråkigt men var lite svårt igår haha. :)
Sofia Norell

N    •  

Fin du är!

Svar: Tack, du med!
Sofia Norell

Sarah    •  

Nae de e inte så svårt :)

Elsa    •  

Gud vad snygg sminkning! :)

Svar: Tack!! :)
Sofia Norell

Snyggt målade ögon :D.

Svar: Tack!! :)
Sofia Norell

Alice    •  

Riktigt snygga ögon! :D

Svar: Tack! :)
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!