13. Något jag måste hinna innan jag dör

Kan inte bestämma mig för 1 eller 2 grejer så får bli lite punkter!

• Bli F R I SK
• Skaffa tatueringar
• Åka till Australien och Nya Zeeland
• Bo i USA
• Lyckas som makeup artist
• Gifta mig & få barn 
• Bo tillsammans med någon av mina bästa vänner (how fun??)
• Ha ett beauty room (ett rum i mitt hus/lägenhet där alla mina sminksaker är osv)
• Se Asking Alexandria live 
• Se Bring Me The Horizon live igen
• Ha en jävla massa band t-shirts
• Träffa Jaclyn Hill, NikkieTutorials, KathleenLights och andra YouTubers

Nu kommer jag inte på mer haha, men finns så himla mycket jag vill göra! Vad vill ni göra innan ni dör?




Celine    •  

Hade sååååå gärna velat åka till Australien!

Svar: ser så vackert ut!!
Sofia Norell

Linn Strömberg    •  

Australien och Nya Zeeland är verkligen drömresemål!

Svar: verkligen! ser så vackert ut!
Sofia Norell

Frida    •  

Många av sakerna stämmer in på mig med som att lyckas som makeup artist och resa till Australien :)

Svar: hoppas att du får uppleva det :D
Sofia Norell

Olivia Ward's blogg    •  

Vilken härlig lista att läsa! Vem vill inte träffa NikkieTutorials, hon sminkar sig asfint! Kram finis <3

Svar: tack! ellerhur, hon är en sminkgud!! kram tillbaka<3
Sofia Norell

N    •  

Härlig lista :D

Svar: tack!:)
Sofia Norell

Sandra'    •  

roligt att läsa :)
vad vill du göra för tatueringar? :)
har du någon tatuering nu?
kram

Svar: jag vet inte exakt vad jag vill, vill definitivt ha mer än en men jag vet att jag ska ha något citat ur min favoritlåt! och har inga tauteringar nu:) kram!
Sofia Norell

Louise    •  

Härlig lista!

Svar: tack:)
Sofia Norell

moa    •  

jag vill verkligen bo i usa innan jag dör!

Svar: hade varit så himla kul!!
Sofia Norell

Ida Lindborg ♡    •  

åh låter som härliga saker! :D

Svar: tack :D
Sofia Norell

Hanna    •  

åh men tack så söt du är :d

Alice    •  

Låter som många härliga mål! ^^

Svar: Tack! :)
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!