14. Gamla bilder på mig

HAHAH, kan vi ta en stund och gråta lite tillsammans? 
Har bara en bild som är från när jag var liten, för är inte hemma så kan inte visa.
Och förresten, jag loggade in på min gamla bdb för dessa bilderna, feel special.

2005 kanske?

2011:




2012:





2013:










Ztinas - Motivation att följa dina drömmar    •  

Så kul att se :)
kram

Svar: tack! kram :)
Sofia Norell

Linn Strömberg    •  

Åh vad kul att se!

Svar: Tack, haha!
Sofia Norell

Roligt att se :D.

Svar: Haha, tack :)
Sofia Norell

Sandra'    •  

jättefina bilder ju :)
älskar det röda håret du hade på en bild :)

Svar: Tack!! Funderar på att färga rött igen :)
Sofia Norell

Frida    •  

Vilka fina bilder :)

Svar: Haha, tack!! :)
Sofia Norell

A M    •  

Kul att se en sån förändring!

Svar: Det tycker jag med! Tycker det är så kul att se sånt :)
Sofia Norell

anneli    •  

Då får man samtidigt se att någon förändring har ju skett :)

Svar: Precis! :)
Sofia Norell

moa    •  

så kul när man har så många gamla bilder så att man kan se förändringar man gjort i livet

Svar: Tycker jag med :)
Sofia Norell

Elsa    •  

Åh vad roligt att få se! :)

Svar: haha, tack! :)
Sofia Norell

N    •  

Alltid kul att kolla gamla bilder :D

Svar: Tycker jag med :D
Sofia Norell

Jessica Högberg    •  

härliga bilder, tack för att du delar med dej!

Svar: tack!! :D
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!