15. Planer inför sommaren 2016

Alltså, jag har inte jättemycket planer inför sommaren. Jag hoppas att jag har jobb då och inte bara sommarjobb.
Men annars så ska jag, mamma, lillebror, lillasyster och mormor åka till Rhodos i juni, min styvpappa och mormors man får inte följa med haha.
Sen vet jag inte om vi ska åka till Lysekil detta året, vi brukar göra det en gång om året men i och med att vi ska till Rhodos vet jag inte om det blir av. :) 
Men en sak är säker i alla fall, Ullared ska vi till! Också en sån en-gång-om-året resa och det är det man längtar mest efter haha. 
 
Annars är väl bara planerna att slappa, vara med vänner, äta glass osv! Har ni några roliga planer till sommaren? 
 
Och, det blev inget inlägg igår för jag varken hann eller orkade skriva, jag tidsinställer inte de här inläggen utan lägger upp när jag har tid och så. Så ni kanske får två såna här inlägg någon dag! :) 
Håll utkik sen runt 21 tiden, så kommer där upp nya sminkbilder! 
Ha det bra. :) 
 


Miss Baby Peaches    •  

Gud vilken härlig bild!
Rhodos lät inte fel alls!

Svar: Aldrig varit där, så jag hoppas det är lika fint som på bilden! :D
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!