16. En dålig vana jag önskar att jag inte hade

Som nog många har, så har jag mer än en dålig vana. Men det första jag kommer att tänka på när jag läser meningen är väl att jag nästan alltid har telefonen i handen. Den är inte fastklistrad vid handen 24/7, jag kan absolut vara utan den, så länge jag inte är uttråkad haha. Sen är min mobil min klocka också, har ALDRIG klocka på mig, hatar känslan haha. 
Men som sagt har jag flera dåliga vanor, denna är dock den första som dyker upp i huvudet haha. 

Ni får en liten selfie från igår, stör mig på att franslimmet inte hade torkat än haha menmen. 




N    •  

Samma här.. Den är alltid i handen haha!

Svar: Haha, den är nog i handen på de flesta under 30! ;)
Sofia Norell

Alice    •  

Kan känna igen mig lite i det där, haha. Snygg sminkning! :D

Svar: Haha, gör nog de flesta! Tack! :D
Sofia Norell

Olivia Ward's blogg    •  

Känner igen mig haha men har märkt att om man försöker stänga av mobilen och bara umgås så försvinner den där känslan. Eller för mig iallafall hahah. Älskar din sminkning !! <3

Svar: Ja precis! Det enda som jag stör mig på är som sagt att mobilen är min klocka, så är helt lost in time när telefonen inte är med haha. Och tack! <3
Sofia Norell

Sandra'    •  

känner igen mig i det du skriver haha, man kan ju inte klara sig utan mobil:) fin bild!

Svar: Tack! :)
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!