17. Mitt mellannamn och vad jag tycker om det

Well, mitt mellannamn är Ester.
Tycker inte så jättemycket om det haha, älskar inte det, hatar inte det. Många skrattar när de får höra det men what to do haha. 
 
Vet inte vad jag ska ha för bild till så det blir en selfie, ahah.
Inlägget med detta sminket hittar ni HÄR 
 


josephine Asplund    •  

Snyggt =)
Hoppas du får en fin dag & lycka till med bloggen!
Kram <3

Svar: Tack så mycket! kram <3
Sofia Norell

Ida Lindborg ♡    •  

så fin du är!

Svar: Tack!
Sofia Norell

Alice    •  

Jag tycker Ester är ett fint namn! ^^

Svar: Tack :)
Sofia Norell

Frida    •  

Å så fint!

Svar: Tack! :)
Sofia Norell

Jessica Högberg    •  

Fin selfie!! Mellannamnen kommer ju ofta från en släkting eller kär vän till föräldrar... vet inte varför det skulle spela någon roll vad det är... Ester tyckte jag var fint=)
Vi ska ju till Vegas och då måste man ansöka om att få komma in i USA... där heter man första namnet i passet... ingen heter sitt namn... LOL

Svar: Tack! Ja, fick också söka om sånt ju när jag åkte dit i somras, haha.
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!