18. Favoritfilmer

Jag har sminkat mig idag, för att vi har kalas. Men bilderna kommer imorgon just för att det var kalas idag haha, ska få upp detta inlägget så blir sent med ett till så sminkningen från idag kommer upp imorgon! Men alltid mysigt med kalas och första gången min pojkväns mamma träffat hela min familj och släkt, så det va mysigt också. :) 
 
Anywho, let's get on with it.
Alltså, detta är svårt för mig. För jag är en person som ser en film en gång och ser jag den fler gånger så blir den tråkig, typ. Jag är mer av en serie person.
Men finns vissa filmer jag sett flera gånger som jag inte tröttnat på (än) och det är; 
 
Fifty Shades of Grey, haha surprise surprise. Ungefär 50% av alla ungdomar älskar ju den. CHRISTIAN ÄR JU SÅ SNYGG. Urgh.
 
Mr. Deeds, komedifilm med Adam Sandler, can't go wrong with Adam Sandler.
 
Hungergames filmerna.
 
Divergent serien, dock har ju inte sista släppts än! 
 
Kommer faktiskt inte på mer just nu. Men jag är en person som mest kollar på typ action filmer, vill att något ska hända hah. Klarar inte av romantiska komedier... 
Vad tycker ni om för filmer? Någon film ni kan se over and over again? 
 


Veronica Wallgren    •  

Riktigt bra filmer :)

Svar: Verkligen! :)
Sofia Norell

Sandra'    •  

åh älskar också mr deeds den är så rolig och bra :)
en film jag kan se flera gånger är titanic, det är min favorit film.
Även Armageddon, Man on fire, The Butterfly effect. Är ju som du säger det finns så sjukt bra filmer.

Tack snälla <3

Svar: Inte hört de tre sista du nämnde, ska definitivt checka dem! :D
Sofia Norell

Linn Strömberg    •  

Jag älskar romantik och skräck, haha! :D Men kan kolla på i princip vad som helst så länge storyn är bra!

Svar: Åh skräck klarar jag inte av haha! Samma här :)
Sofia Norell

Beatrice    •  

Sjukt bra filmer du lagt upp! måste även tillägga att din sminkning på din header är riktigt snygg!

Svar: Åh men tack så jättemycket!!
Sofia Norell

Julia Forsbacka    •  

Mina favoritfilm är helt klart the perks of being a wallflower. Jag har sett den hur många gånger som helst och läst boken hur många gånger som helst. Looooove
(Och hunger games är också skitbra ofc)

Svar: Åh ja den är bra!!
Sofia Norell

N    •  

Superbra filmer!!

Frida    •  

50n shades of grey är min favoritfilm någonsin tror jag :)

Svar: En av mina favoriter med! Böckerna också :D
Sofia Norell

moa    •  

älskar hunger games filmerna och Divergent! Dock gillar jag inte slutet av Hunger games serien

Svar: Nej inte jag heller, den allra sista scenen förstörde hela slutet haha.
Sofia Norell

Alice    •  

Åh, Divergent och Hunger Games-filmerna är verkligen så bra! ^^

Svar: Jaaa :D
Sofia Norell

linah    •  

bra lista:D har sett många av dom! <3

Svar: Nice :D
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!