2. Fem bilder som får mig att må bra

Okej ja, jag fuskade lite och tog 6, kunde inte hålla mig till bara 5! Sen saknas det såklart många i bilden, bland annat mamma & min pojkvän men ja. ❤️
bild 1: jag och min lillasyster
bild 2: min bästa vän amanda i värmland
bild 3: min älskade ida
bild 4: en av mina bokningar, min första modevisning någonsin!
bild 5: min bästa vän sanna
bild 6: min bästa vän justyna



Linn Strömberg    •  

Så kul att se <3

Svar: tack! <3
Sofia Norell

Frida    •  

Fina bilder :)

Svar: Tack :)
Sofia Norell

Emma Engström    •  

Åh vilka fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!