20. Alla mina hårfärger

Hej! 
Imorgon ska jag filma en ny foundation routine eftersom jag inte blev nöjd med den förra, så ska redigera den efter det och förhoppningsvis är videon uppe på onsdag eller torsdag! 
Dagens inlägg är då mina hårfärger. I mig själv är jag jättemörkbrun och färgen jag har just nu är ungefär som min egentliga hårfärg, bara att mitt hår blivit såhär nu för det blekts efter att ha varit svart.
 
Men ja;
 
Min första hårfärg som jag ändrade till var rött, loved it! Funderar på att gå tillbaka till det! Men inte riktigt än. :)
Efter att jag färgade rött så färgade jag svart.
Bilden är från i våras men går alltid tillbaka till svart haha.
Efter svart påbörjade processen mot halva håret lila och andra halvan svart, så ett tag gick jag runt med håret såhär:
Sen blev det så ungefär såhääär
Efter det så ville jag ha hela håret lila istället, men den bästa bilden jag hittar är på när håret är blått typ haha. För när jag duschade blev håret mer och mer blått, men från början var det samma lila som på bilden precis ovanför! Sen blev det då såhär
Sen blev det mer grönt haha.
Och sen färgade jag tillbaka till svart igen, i mars 2014 tror jag och haft svart sen dess. Vill ha tillbaka det lila/blåa men vill samtidigt hitta jobb.. Så just nu sitter jag med en as tråkig hårfärg för att jag vet inte om jag ska färga svart eller lila, har haft debatt med mig själv om detta i ett halvår nu haha.
Vad tycker ni? Ska jag satsa på lila igen eller fortsätta med svart? 
 


Beautybird    •  

Åhh du var ju så fin i alla!

Svar: tack! :D
Sofia Norell

linah    •  

roligt inlägg!:D

Svar: tack!:)
Sofia Norell

Linn Strömberg    •  

Tyckte det var fint när du hade brun/blondt underhår! :D

Svar: tack! :3
Sofia Norell

Helene    •  

Haha så roligt! Är blond egentligen, haft blått nu är det grått då jag väntar på min blonda färg. Sedan tänkte jag färga håret rosa eller ha blå slingor! :3

Svar: åhh älskar typ sockervadds-rosa! men hade nog själv inte passat i det:3 vad för rosa vill du ha?
Sofia Norell

N    •  

Du passar verkligen i alla! :D

Svar: tack :D
Sofia Norell

Frida    •  

Vilka fina färger du haft i ditt hår, du passar i alla dem :)

Svar: tack så mycket!:)
Sofia Norell

moa    •  

Oj vad många snygga färger du haft!

Svar: tack!:)
Sofia Norell

A M    •  

Galet snyggt i blått!

Svar: tack! :D
Sofia Norell

Miss Baby Peaches    •  

Tycker det är så tråkigt när man måste anpassa hårfärgen efter jobbet. Vi lever liksom år 2016 och det ska inte behöva vara så torrt och tråkigt tycker jag! ;D Hoppas du kommer fram till vilken färg du vill ha!

Svar: tycker jag med! :/ men kan kanske söka jobb, sen när jag ha jobb, färga?;)
Sofia Norell

Sandra'    •  

så sjukt snyggt med de brun/röda. men alla var fina :)
men lila är också riktigt fint ju =)

Svar: tack!!:)
Sofia Norell

borntolose.blogg.se    •  

Alltid kul att förnya sig med ny hårfärg. Jag sitter och funderar på att färga men gillar mitt ginger-oranga ^^

Svar: Ja verkligen! Åh du har riktigt cool färg!
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!