21. Min favoritplats

Min favoritplats är egentligen ingen plats. Utan min favoritplats är med min pojkvän, min familj & vänner.
where you are is where i call home. ❤️

HALLÅ FÖRRESTEN. Ni vet när jag testade Lumene mascaran & det va sponsrat osv?? 
Fick frågan från vissa i min klass om jag verkligen gillade den och så, och det gör jag verkligen!
Men idag hade jag på mig den + too faced better than sex mascara, skulle till bussen och det SPÖREGNADE och haglade + motvind hela vägen. 
MEN KOLLA MASCARAN!! Den har inte rört sig alls haha, de på ögonlocket va där innan jag gick hemifrån men ja. Haha dör, trodde inte mascaran skulle klara det!! But it did!!
Så jo, mascaran är bra. Och om det nånsin är någon produkt jag inte gillar så kommer kag skriva det, sponsrad eller ej! :*

Ha det bra! 


Så mycket för ögonbrynsprodukter som sägs vara 'waterresistent' & sen håller en mascara bättre som inte är det haha.


Linn Strömberg    •  

Vad kul att mascaran höll så pass bra :D

Svar: Ja, jag trodde verkligen inte det! :D
Sofia Norell

Cassandra Haraldsson    •  

Häftigt att den höll sig kvar!

Svar: Tycker jag med :D trodde inte alls det!
Sofia Norell

Sandra'    •  

ja håller med dig, jag var också nöjd med den faktiskt, om det är något man inte gillar så skriver man ju det, ärlighet varar ju längst :)

Svar: Ellerhur! Och hade jag ogillat den helt och hållet hade jag skrivit det till blogg.se/tourn och frågat om de ville att jag skulle skicka tillbaka den istället :)
Sofia Norell

moa    •  

så bra mascara!

Svar: Verkligen :D
Sofia Norell

Frida    •  

Verkar vara en bra mascara som är värd att testas :)

Svar: Det tycker jag att du ska! :)
Sofia Norell

Nimo    •  

Åh vad sugen man blir på att testa den nu!

Svar: Det tycker jag att du ska göra! :)
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!