22. Något jag förut hatade men lärt mig att älska

Mörk choklad, haha! 
För er som inte vet går jag på en slags diet nu (mer om detta kommer om ca 1-1,5 månad) och det finns inga fuskdagar eller någonting. Dock står det att man FÅR ta en bit mörk choklad för att stilla sockersug osv och jag testade det för kanske 2-3 veckor sedan för jag var SÅ sugen, och det var så himla gott!
Aldrig gillat mörkchoklad innan, tyckt det var så vidrigt. Men nu när jag inte får äta socker och framför allt inte vanlig choklad, så är det såååå gott!! Har dock bara 72% men ändå. :P
 
Förlåt att det är så tråkiga inlägg, men jag är verkligen på ett "lov-mode", hela kroppen är inställd på lov och jag orkar inte göra något speciellt. Jag försöker mest bara vila upp mig. 
Men imorgon kommer det minst 1 roligt inlägg! Ska försöka med två! 
 
Nu ska jag fortsätta redigera min video så vi hörs! :) 
 


linah    •  

gillar verkligen inte det xD men de kanske ändras!

Svar: Om du inte får äta sötsaker osv så kommer du älska mörk choklad! ;)
Sofia Norell

MADDISENJ.SE    •  

Samma för mig, hatade det förut men nu älskar jag det. Så himla gott :D

Svar: Haha samma! Äter dock typ max 2 rutor, men ändå :D
Sofia Norell

Linn Strömberg    •  

Har också börjat tycka om mörk choklad mer och mer de senaste åren. Förut fattade jag verkligen inte hur folk kunde äta det.

Svar: Samma här! Var alltid så äckligt och kändes så himla torrt i munnen!
Sofia Norell

Sandra'    •  

jag ÄLSKAR mörk choklad det är så sjukt gott :)

Svar: Håller med! Men hade inte hållt med för 5 veckor sedan ;)
Sofia Norell

moa    •  

samma här, har nu lärt mig gilla mörkchoklad

Svar: härligt ju :D
Sofia Norell

N    •  

Samma här, har typ precis lärt mig gilla det haha :D

Svar: samma här! för 5v sedan hade jag sagt att det var vidrigt!
Sofia Norell

Frida    •  

Gillar inte heller mörk choklad men om man bara får äta det om man är sötsugen så skulle jag med göra det :)

Svar: Det är faktiskt riktigt gott när det är det enda man får lov att äta som är onyttigt haha!
Sofia Norell

Alice    •  

Jag gillar vissa typer av mörk choklad! ^^

Svar: Nice :D
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!