23. Något jag inte klarar mig utan

Okej, så i många inlägg har jag varit lite cheesy och nämnt familj och vänner.
Så på denna dagen tar vi saker istället!
Jag klarar mig absolut inte utan mitt smink! Det är det roligaste jag vet att kunna sminka sig, även om jag 50% av tiden om inte mer, går osminkad. Men det är kul att få känna sig finare än vanligt, att kunna experimentera osv! 
 
Klarar mig inte heller utan min iPad/dator och telefon. I skolan så använder vi ju iPads så den behövs ju, men hade jag fått välja mellan iPaden och datorn hade jag lätt valt datorn! För på datorn kan jag ju redigera videos osv, finns mycket fördelar med datorn! 
 
Och lösgodis!! Just nu får jag ju inte äta lösgodis eller annat skit, men jag håller mig vid liv vid tanken på att jag får äta lösgodis om ca 35 dagar. <3 
 
Vad klarar ni er absolut inte utan?
 


Skogsraah    •  

Mobilen känns svår att vara utan!

Svar: Verkligen!
Sofia Norell

MATILDA    •  

Så snygg!!

Svar: Tack! :D
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!