24. Min tro om livet efter döden

Hej! 
Vet faktiskt inte riktigt vad jag tror... Jag är jätterädd för döden, för jag har kontrollbehov och att inte ha kontroll över vad som händer efter döden är jätteläskigt haha. 
Men ibland tror jag att man kanske föds om och ibland tror jag att man bara... dör. Och det skrämmer mig!! Liksom, vet jag om att jag är död? Gör det ont? Är det tyst? Är det ensamt? Är det mörkt? 
Ska jag ligga i mörker i en evighet? Eller vad händer??
Jag hoppas att man föds om, för det hade varit kul ahah. Hade varit fett också om man kom ihåg sitt förra liv!! 
Men kan inte skriva mer om detta nu, fick sjukt grov ångest av det, är så rädd för döden, haha. 
 
Kolla in senare ikväll igen så kommer det upp en sminkning. :* 
 


Linn Strömberg    •  

Riktigt jobbigt att inte veta ibland!

Svar: Verkligen! Och att inte kunna kontrollera det, haha usch D:
Sofia Norell

Sanna    •  

Det är ju lite spännande att man inte vet vad som händer men samtidigt läskigt...

Svar: Usch jag tycker bara det är obehagligt :p
Sofia Norell

moa    •  

ja detta är ju en så svår fråga där det inte finns något direkt svar

Svar: Precis!
Sofia Norell

Sandra'    •  

Usch jag är också rädd för döden :/
ska bli kul att se när sminkningen kommer upp :)

Svar: Jätteläskigt haha :(
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!