3. Mitt dröm resemål

Dröm resemål... Hmm... Jag väljer faktiskt USA och Thailand. 
Vet att USA är väldigt stort och att det kanske är ett konstigt svar, men jag har varit i New York en gång, jag vill tillbaka dit. Men samtidigt vill jag även till Los Angeles, Miami, Minnesota osv, så jag får säga USA allt som allt! Och Thailand vill jag till för det ser så sjukt fint ut och har massa vänner och släktingar som varit där! 
Vad är ert dröm resemål? 
 
bild från i somras när jag och min styvpappa var i new york. detta är uppe i one world trade center.
Los Angeles
 Thailand, vet inte var i Thailand.
 


Skogsraah    •  

Hade verkligen varit grymt att åka dit :)

Svar: Ja verkligen!
Sofia Norell

Julia Jansson    •  

fin du är!

Svar: Tack så mycket, detsamma!! :)
Sofia Norell

Felicia - Everyday / Fashion / Modeling    •  

Vill också både till USA och Thailand:)

Svar: Hade varit så härligt att åka! :D
Sofia Norell

Frida    •  

Åh så fina bilder :)

Mitt drömresemål är Australien för min moster och hennes familj bor där och sedan älskar jag deras
djur och natur :)

Svar: Tack! Vill också till Australien! Vill till så många ställen men tog bara med 2, haha :)
Sofia Norell

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar    •  

Åh, jag vill typ resa över hela världen :)

Svar: Samma här!! Men försökte få ner det till 2 destinationer bara, hehe!
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!