4. Såhär ser jag på mig själv

Jag vet inte hur man ska beskriva detta eller hur ärlig man ska vara, men vi kan väl säga såhär.
Jag gillar mitt ansikte, formen på det, mina läppar, mina ögon osv. Framför allt så gillar jag mina ögon och ögonlock (haha), ögonlocken jag har är en form som är enkla att sminka på. Sen är det ju klart att de flesta hittar sätt att sminka sig själv på och som gör att det är enkelt, men fint att sminka. Men ögonformen jag har är lätt rent allmänt, både för att sminka mig själv på och att sminka andra med sån ögonform, många i klassen tycker också att det är lätt att sminka mina ögon. Så jag är väldigt nöjd över det haha.
 
Men, sen slutar det där. Jag gillar ingenting med mig själv utöver mitt ansikte. Jag hatar min kropp, vilket jag nu jobbar på. Och om någon månad kommer ni att få bilder + ett jäkligt långt inlägg om min kropp osv, så vi kommer till det sen. 
Men jag hatar som sagt min kropp, gömmer mig ofta under koftor eller stora tröjor osv. Men ja.
 
Sen kanske man ska säga hur man ser på sin personlighet? I'm gonna do it. Jag gillar väl min personlighet, jag är barnslig men kan ändå vara mogen, jag är snäll, omtänksam osvosv. Men även här finns det saker jag inte gillar, såklart haha. Det jag ogillar med mig själv är väl att jag är ganska negativ av mig, men försöker ändra på det haha.
 
Ja, känner inte att jag behöver eller vill skriva mer för då lär ni sitta här i 20 år! 
Ha en bra dag så hörs vi senare. :) 
 


Olivia Ward's blogg    •  

Du är jättefin som du är! Och tro mig alla har något de inte gillar med sig själva , det är mänskligt! <3

Svar: Tack! Ja, det är klart, men jobbar på att bli mer nöjd med mig själv :) Och du är jättefin du med <3
Sofia Norell

Catrin Monica Sandberg    •  

Du har rätt i att du har ett fin ansikte säkert detsamma med allt annat :)

Svar: Tack så mycket & detsamma till dig <3
Sofia Norell

Elsa    •  

Åh vad fin du är! :)

Svar: Tack, detsamma! :)
Sofia Norell

♀ P E A C E R E V ♀    •  

Härligt att höra att du gillar ditt ansikte. själv stör jag mig på min längd och på placeringen av mina ögonbryn, näsa och mina kinder. Sedan är min överläpp mycket mindre än min underläpp. Men jag gillar iaf formen på mina ögonbryn. Jag gillar även mina ögon :)

Svar: Vad härligt att du gillar dina ögon och bryn, ögon är enligt mig något av det vackraste som finns. <3
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!