6. En sak jag älskar från min garderob

Mitt nitskärp!
Jag är helt kär i det! :) Jag är ju mer av en "rockbrud" om man ska säga så, så ett nitskärp är en självklarhet att i garderoben, för mig i alla fall.
Dock växte jag ur mitt andra och detta nya fick jag i julklapp och är helt totalkär! Gått utan mitt andra i ca ett år och har känt mig så naken utan det och har känt mig så "vanlig" om man får säga så haha.
Aldrig utan nitskärp igen. <3 
 


Ante    •  

Snyggt! Jag tillverkade såna ett tag, även med stift och centimeter nitar och "rakblads" hasp både för midjan och halsen.

Svar: Tack! :)
Sofia Norell

Så snyggt!

Svar: Tack! :)
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!