9. Mitt största intresse

Det är väl egentligen ganska needless to say, eftersom att bloggen uppenbarligen handlar om mitt största intresse.
Mitt största intresse är ju då smink och skönhet, men inte bara det.  Utan hur vissa färger funkar tillsammans/inte funkar tillsammans, makeup artisteri, hudprodukter, ingredienser, osv.
Det gäller inte bara att tycka det är kul att sminka sig, utan vad som passar bäst, hur man får det att se så snyggt ut som möjligt, att ta hand om sin hy så man har en bra bas till sminket osv. Smink är min passion och kommer förhoppningsvis alltid att vara!

Vad är era största intressen?











emilia har gett tillåtelse till att lägga ut bilden.


Jag har insett att smink mer och mer är ett stort intresse i mitt liv. Jag har väl alltid tyckt det varit roligt, men nu när jag jobbar har jag mer pengar att handla bra produkter för och då blir det ju genast roligare också :).

Svar: Ja precis! Smink är jättekul :)
Sofia Norell

N    •  

Vad snyggt!

Svar: Tack så jättemycket! :)
Sofia Norell

hanna    •  

du är sjukt duktig med smink tycker jag :D
Jag har ganska många intressen som jag tycker är roligt
jag älskar att sminka mig precis som du, sen är jag utbildad fotograf sen tidigare så jag tycker det är jätte roligt att fota, men mesta dels på sommaren eller på människor! sen är det största intresset träning som man kan se på bloggen så klart då ;) försöker få in allt men det är svårt att hinna med tillsammans med jobbet haha :D

Svar: Tack så mycket! Vad kul med så många intressen! Kram :)
Sofia Norell

Linn Strömberg    •  

Du är SÅ duktig!
Mina största intressen är träning och foto :D

Svar: TACK! Din kropp är typ goals!! :D
Sofia Norell

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar    •  

Vad duktig du är :)
Älskar också smink!
kram

Svar: Tack! Vad kul :D kram
Sofia Norell

Alice    •  

Så snygga sminkningar och så roligt att du har hittat något du brinner för! ^^

Svar: Tack så mycket! :)
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!