Alla hjärtans dag sminkning

Hej!
Här kommer videon jag pratade om, hade varit jättesnällt om ni kollade, prenumererade och gav tummen upp! 
Och här är lite bilder på looken!
 


Linn Strömberg    •  

Snyyggt! Kul med en sådan tutorial också, då många är mer "söta" :D

Svar: Tack så mycket!! Ja, det tycker jag med och jag själv är ganska dramatisk när det gäller smink, så tänkte att jag lika gärna kunde filma det :D Kanske inte blir lika populärt men tänker inte göra en massa gulliga videos bara för att få views liksom, haha.
Sofia Norell

Frida    •  

Men gud så fint :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Sofia Norell

Sandra'    •  

jätte häftig sminkning =) fint!

Svar: Tack så jättemycket! :)
Sofia Norell

Lina    •  

Men sååå snyggt!

Svar: Men åh, tack!!
Sofia Norell

hanna    •  

absolut, jag skriver ner allt så ska jag försöka göra lite bättre inlägg om sånt :D
det kan bli spännande !
gud så fin sminkning !

Svar: Tack så mycket! :)
Sofia Norell

Ida Lindborg ♡    •  

Så fint! :D

Svar: Tack!! :)
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!