Dragonfly

Gjorde en sminkning för ett tag sen som liknar denna, men fotade aldrig det med systemkameran. Så igår bestämde jag mig för att göra om den men att piffa upp den med lite färg på det undre ögonlocket, istället för att ha som jag hade första gången. Blev supernöjd och det framhävde verkligen mina ögon! Vilket brunt och blått gör. :) 
Vad tycker ni? :) 
Btw, foundation routine kommer så snabbt som möjligt! Strular med exporteringen igen..
 
Ansikte: Smashbox - photofinish poreminizing primer / Stila - one step correct primer / L'oreal - true magique primer / L'oreal - true match foundation / Collection - lasting perfection concealer / LA Girl - pro conceal / Anastasia Beverlyhills - contour kit "vanilla" / MAC - pro shaping powder "emphasize" / Maybelline - fit me powder / Benefit - hoola bronzer / Smashbox - contour kit / Milani - baked blush "luminoso"  / Bobbi Brown - shimmer brick "beige"
 
Bryn och ögon: Anastasia Beverlyhills - dipbrow pomade "dark brown" / Anastasia Beverlyhills - brow gel "chocolate" / Benefit - stay don't stray primer / Smashbox - full exposure palette / MAC - pigment "tan" / Anastasia Beverlyhills - single eyeshadow "dragonfly" / Bourjois - blue eyekhol / L'oreal - volume million lashes mascara / Ardell - 120 demi wispies 
 
Läppar: MAC - läppenna "subculture" / NYC - everlasting lip color "440 creamy caramel" 
 


Alice    •  

Riktigt fint! :D

Svar: Tack! :)
Sofia Norell

Sanna    •  

Älskar kombinationen av brunt och grönt/blått

Svar: Jag med :)
Sofia Norell

Frida    •  

Supersnyggt ! :)

Svar: Tack! :)
Sofia Norell

Jessica Högberg    •  

Duktiga du!

Svar: Tack! :D
Sofia Norell

Nimo    •  

Wow du är ju skit duktig

Svar: Tack så mycket :D
Sofia Norell

freja, trelleborgs största blogg    •  

så himla fint =)

Svar: Tack! :)
Sofia Norell

moa    •  

så himla fin sminkning!

Svar: Tack så mycket :)
Sofia Norell

johanna    •  

snyggt!

Svar: Tack :)
Sofia Norell

Ida Lindborg ♡    •  

åh men vad vacker!!

Svar: tack!:)
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!