Gårdagens smink

Tja!
Detta är alltså sminkningen jag hade igår på kalaset, blev nöjd! Dock blev eyelinern ojämn men blir ALLTID så när jag försöker göra med olika färger haha... Aja, kan inte alltid gå bra! 
Kommer inte lista ansikts sminket idag heller, samma som i foundation routinen. Ska förresten filma om den nu i veckan, när jag filmade så dog mitt batteri och när det var laddat igen så hade det hunnit bli halvvmörkt ute. Så halva videon är helt konstigt ljus så sminket ser konstigt ut osv. Men ni får en nu under lovet i alla fall, så don't worry! 
 
Bryn och ögon: Anastasia Beverlyhills - dipbrow pomade "dark brown" / Anastasia Beverlyhills - brow gel "chocolate" / Benefit - stay don't stray eyeliner / Smashbox - full exposure palette / Inglot - amc eyeliner "76" och "77" / NYX - liquid crystal liner "crystal hip" / L'oreal - miss manga mascara / Ardell fransar "105" 
 
Läppar: MAC - läppenna "subculture" / Jeffree Star - velour liquid lipstick "posh spice" 
 


Fashion Freja    •  

Såå fin sminkning! Tycker inte alls det ser ojämt ut :)

Svar: Tack så mycket! Mycket sånt man märker själv kanske, haha :)
Sofia Norell

Emilia Sjödin    •  

Du är så begåvad! Skitsnyggt! :)

Svar: Åh, tack så jättemycket!!
Sofia Norell

Linn Strömberg    •  

Lika snyggt som vanligt <3

Svar: Tack fina du! <3
Sofia Norell

Helene    •  

Snyggt! :D

Svar: Tack :D
Sofia Norell

Sandra'    •  

Jätte jätte fin sminkning :)

sv ; ja jag gillar också det, ska baka hallonpajj nästa vecka :D så gott!

Svar: Tack så jättemycket!! :D
Sofia Norell

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar    •  

Sjuukt snyggt <3

Svar: Tack!! <3
Sofia Norell

elin    •  

åh så fint!

Svar: tack! :D
Sofia Norell

Cassandra Haraldsson    •  

Superfint!

Svar: tack så mycket! :)
Sofia Norell

Frida    •  

Snyggt, du är så duktig :)

Svar: tack så jättemycket :)
Sofia Norell

moa    •  

sjukt snyggt!

Svar: tack! :D
Sofia Norell

Louise    •  

Så fin!

Svar: taack! :D
Sofia Norell

linah    •  

såå fint! <3

Svar: tack! <3
Sofia Norell

Jessica Högberg    •  

Så himla fint!!

Svar: tack!! :)
Sofia Norell

Elsa Henriksson    •  

Åh vilken snygg sminkning! :)

Svar: tack så mycket! :D
Sofia Norell

Olivia Ward's blogg    •  

Verkligen supersnygg sminkning! Såg inte alls ojämnt ut faktiskt <3

Svar: Tack så mycket!! Det är nog något man tänker på själv mest haha, jag är sån perfektionist! :) <3
Sofia Norell

Alice    •  

Åh, så himla snyggt! <3

Svar: Tack!! :D <3
Sofia Norell

Zara    •  

Så himla fint!! Hade aldrig fåttdet så jämnt själv!:)

Svar: Tack!! :)
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!