Lipmonthly ⎢Februari 2016

Igår kom äntligen min Lipmonthly med posten!! Alla i Usa får ju sin box i början av februari, men jag får den i slutet eftersom det tar lite tid för den att komma hit, haha. 
Alla läppstift/kindgrejer luktar GUDOMLIGT!! Vill bara äta upp det! Läs mer om den fjärde produkten, lukten och hur den är på längst ner i inlägget! :) 
Detta fick vi denna månaden:
Tyckte det var supergulligt att det var blommigt! 
Här är lite nämre bilder på vad vi fick. :) 
NYC - Expert Last Lip color, jag fick i färgen "440 Creamy caramel", superfin färg! 
Det står att priset varierar men jag vet att NYC är ett jättebilligt märke, finns b.l.a att köpa HÄR, dock inte just denna färgen av någon anledning.
Serpahine Botanicals - Vegan Berry Tint, jag fick färgen "cherry cream", som i verkligheten är riktigt blodröd! Supercool färg! Denna kostar $18 och finns att köpa HÄR. Testade denna på läpparna och den torkar matt, ungefär som ett liquid lipstick.
Prim Botanicals - Lip & Cheek Glow, verkar bara finnas en färg, som inte har namn!
Den kostar i alla fall $22 och finns att köpa HÄR
Harvey Prince Organics - Body cream. Detta är INTE full size och denna lilla testern kostar $3 men full size kostar $24 och den finns att köpa HÄR.
Denna produkten luktar som duschtvål ungefär och när jag har testat på handen så är det jättebra först i 2 sekunder, sen blir det ungefär som en tvål på huden. Ni vet så som det ser ut när man tar tvål och där inte är vatten? Men där står ingenstans att den ska användas i duschen och jag tolkar det som att det är en variant av body lotion... But I don't know!! 
 
Notera att när jag länkar produkterna har jag inte kollat upp så de fraktar till Sverige, utan jag bara visar hemsidor och liknande där det finns! 


Linn Strömberg    •  

Åh vad kul!

Svar: Verkligen, julafton en gång i månaden! :)
Sofia Norell

Sigrid    •  

Åh så fin färg på läppstiftet från NYC :)

Svar: Superfin verkligen! Lägger upp en sminkning ikväll där jag har det läppstiftet på, så kolla in då ;)
Sofia Norell

Sanna    •  

Kul med nya produkter :D

Svar: Absolut :D
Sofia Norell

Frida    •  

Vilka härliga färger :)

Svar: Verkligen! Fick en riktig vårkänsla :)
Sofia Norell

linah    •  

men åh så mycke fint! <3

Svar: Verkligen :D <3
Sofia Norell

Olivia Ward's blogg    •  

VIlka fina grejer och det där body lotionen ser inte alls dum ut! Mandelolja är jättenyttigt! <3

Svar: Ja det va väldigt bra denna månaden! Ja, den hade i massa andra oljor också tror jag, det blir man glad av :) <3
Sofia Norell

moa    •  

så fina färger

Svar: Verklien! :)
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!