Makeup of the day

Idag fick jag trotsa det sjuka i mig och bege mig till Malmö för att hitta APL.
Vilket var helt otroligt onödigt. Mår mycket sämre nu + att jag inte ens hitta en praktikplats. Kul.
Nåja, här kommer dagens smink!

ansikte: nivea men after shave balm / l'oreal true match foundation / mac pro longwear concealer / maybelline fit me concealer (corrector) / collection lasting perfection concealer / kryolan translucent loose powder / benefit hoola bronzer / smashbox contour kit / face of stockholm rouge 'aura' / bobbi brown shimmer brick 'beige' / becca shimmering skinperfector 'moonstone'

ögon och bryn: anastasia beverlyhills dipbrow pomade 'dark brown' / anastasia beverlyhills brow gel 'chocolate' / benefit stay don't stray primer / smashbox full exposure palette / nyx jumbo eye pencil 'milk' / mac pigment 'tan' / l'oreal telescopic mascara / ardell fransar 'wispies'




Vilma    •  

Herregud vilken snygg sminkning!!!

Svar: Men gud, tack så mycket! :)
Sofia Norell

Skogsraah    •  

Snyggt!

Svar: Tack!! :)
Sofia Norell

trollet    •  

Du är sååå duktig. Funderat på kurser? Vad hände på AF?

Svar: AF? Jag letade APL = praktik :) Och tack! Jag går i ettan på gymnasiet, stylistlinje så jag "tar" kurser :)
Sofia Norell

My    •  

Wow, snyggt! :)

Svar: Tack! :)
Sofia Norell

Jessica Högberg    •  

Ha ha, men man kan väl ge oxå?? APL... AF... jag har som du förstår inte så bra koll, men önskar dej lycka till=))

Sarah    •  

Va tråkigt att du både mår sämre o inte heller hitta nån praktik :/

Svar: Ja verkligen :(
Sofia Norell

Elsa    •  

Men shit vad snygg sminkning!

Svar: Men åh, tack så mycket!
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!