Mindre produktiv dag

Hej!
Idag har jag inte varit i skolan, mådde ännu sämre imorse så kände att jag inte orkade gå så det har inte varit en jätteproduktiv dag, men träna har jag gjort i alla fall. 
Jag har även fått radera min och min kompis video som jag suttit och redigerat så länge, den vill inte alls exporteras till en fil och tro mig, jag har testat med typ allt. Och eftersom den bara låg och tog upp minne på datorn fick den tyvärr ryka idag.
Nu ska jag i alla fall ställa mig och tvätta alla sminkborstar för jag har nämligen en kund på lördag, så då vill man ju inte komma med smutsiga borstar! 
Och då kommer jag till dagens 2 frågor: vill ni läsa en review på brush egg, som är ett hjälpmedel till att tvätta borstarna? Och vill ni ha en video där jag visar hur jag tvättar mina borstar osv? Svara gärna i kommentarerna! För vill ingen se det så kommer jag ju inte göra det... :) 
 
Ha det bra! 
 
För er som inte vet och som inte känner mig så tar jag emot bokningar. Jag tar 150kr per sminkning om man har egen foundation och mascara, lösögonfransar ingår INTE. Jag har inte tillräckligt med pengar för att ha en hel kollektion med foundation osv. Boka kan man göra genom att skriva till mig på Facebook (Soxxi Artist / Sofia Norell) eller liknande. 
 


Louise Andersson    •  

Ja!😃

Emma    •  

Skulle vara jättekul!!

Ida Lindborg ♡    •  

Ja vad kul :D

Svar: tack för svar! :)
Sofia Norell

Sarah    •  

Va tråkigt att du vart tvungen o radera den :/

Svar: Ja verkligen :(
Sofia Norell

Emma -merakibeauty.se    •  

sorterar också mina borstar i de burkarna från ikea :) så bra

Svar: Haha ja verkligen! Och jag har sån kulört är i botten också :)
Sofia Norell

Anonym    •  

Självklart 🙂👍

Amanda Westberg    •  

Do it!

Svar: I will :*
Sofia Norell

Frida    •  

Ja lägg in en review om brushegg, kan vara kul att se om du tycker som jag i min review :)

Svar: Nice, då ska jag fixa det! :)
Sofia Norell

Linn Strömberg    •  

Tråkigt att det inte gick att exportera filmen!

Svar: Ja, verkligen! :(
Sofia Norell

snyggafilippa.blogg.se    •  

Jaa gör de!!

Svar: Tack för svar! :)
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!