Sjuk

Hej! 
Satt nyss och skrev ett jädrans långt inlägg men självklart försvann allt för min dator dampade..
Anywho, bloggen har stått tom i ett par dagar nu för att jag är sjuk och hela helgen har jag varit upptagen. Vilket är anledningen till att jag inte blivit frisk (mått dåligt sen i onsdags) och ligger precis på gränsen till feber nu... 
Ska i alla fall försöka tidsinställa lite inlägg, för idag åker jag hem till pojkvännen och är där till onsdag. Tyvärr har jag inte ork att fota och skriva och tidsinställa, utan jag tidsinstället bara den listan som jag kör. 
Imorgon börjar min APL i 3 veckor, nämnde ju för ett tag sen att jag sprang runt och letade plats. Varit på ca 15 ställen och mejlat 4-5 personer, fick nej överallt. Så fick ta en plats som skolan hade att erbjuda, vilket är ett ålderdomshem i Staffanstorp. Inte det roligaste men jag får ju snällt ta det liksom. 
 
Och som jag nämnde i tidigare inlägg så strular videon med exportering igen. Tror att det kan ha och göra med längden på videon, den är ca 23 minuter lång men den är ju så lång för att jag verkligen fördjupar mig, ger tips, berättar varför jag använder vissa produkter osv. Så jag vill liksom inte förkorta den mer.. Men finns en bit jag kanske kan ta bort och förhoppningsvis kan videon exporteras om den kortas ner lite, men tvivlar på att det blir under 20 minuter.
Annars får jag helt enkelt ta bort den videon och sen får jag filma en sån när jag har en ny dator, och det kan ta tid, cause I gotta pay for it myself. :P
Hoppas ni har det bra! :) 
 
 


moa    •  

hatar när det händer, när man suttit hur länge som helst och skrivit ett inlägg och sedan ska allt försvinna..
Du får krya på dig!

Svar: Ja verkligen! Min dator samarbetade inte, var tvungen att stänga ner internet & då försvann det! Tack!:)
Sofia Norell

Frida    •  

Jobbigt att vara sjuk, krya på dig!

Svar: Tack!
Sofia Norell

linah    •  

krya på dig finis! <3

Svar: tack!<3
Sofia Norell

Helene    •  

Fin bild! Krya!!

Svar: tack!:)
Sofia Norell

Linn Strömberg    •  

Synd att så många sa nej :/
krya på dig finis <3

Svar: ja, jättetråkigt! :/ tack<3
Sofia Norell

myfairytaleneverends.blogg.se    •  

Krya på dig och grymt snygg makeup !! :D

Svar: tack!:)
Sofia Norell

Nimo    •  

Krya på dig! Sjukt snygg sminkning

Svar: tack!!:)
Sofia Norell

Ida Lindborg ♡    •  

usch, krya på dig!

Svar: tack!:)
Sofia Norell

Ida Lindborg ♡    •  

krya på dig, fin du är!

Svar: tack! :)
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!