Skola

Hej!
Vi har ju hår denna terminen i skolan men eftersom att frisyrer ofta går ganska snabbt så lägger vi till vissa moment i makeup också. Denna veckan skulle vi lägga till ögonsminkning och jag känner att jag bara MÅSTE dela med mig för jag blev sjukt stolt över eyelinern jag gjorde haha. 
Detta är nog den bästa eyelinern jag någonsin gjort på någon annan! #stolt

Hoppas ni haft en bra dag och får en fortsatt bra kväll!❤️





MADDISENJ.SE    •  

SNygg eyeliner!

Svar: Tack!! :)
Sofia Norell

Frida    •  

Snyggt ! :)

Svar: Tack! :)
Sofia Norell

Linn Strömberg    •  

Eyeliner on point!

Svar: Åh men tack!!
Sofia Norell

Days by Johanna    •  

Ja det är kul att han börjat gå, det ser så sött ut :)

moa    •  

så snygg eyeliner!

Svar: Tack!
Sofia Norell

Jessica Högberg    •  

Nice!!

Svar: Tack!! :)
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!