Snap dragon

Här kommer en sminkning! Kände för en att ha en dramatisk look men ändå med en pop of color. (ironiskt att the star of the show är från märket colourpop haha) 
 
Kommer inte lista sminket jag har i själva ansiktet för att jag har filmat en foundation review idag! Så ni får veta vad jag har i ansiktet när den videon kommer! :) 
Anywhoooo;
Bryn och ögon: Anastasia Beverlyhills - dipbrow pomade "dark brown" / Anastasia Beverlyhills - brow gel "chocolate" / Benefit - stay don't stray primer / Smashbox - full exposure palette / Colourpop - super shock shadow "snap dragon" / Inglot - amc liner gel "77" / Bourjois - black eye khol / Lumene - true mystic volume mascara / Ardell - "111" fransar
 
Läppar: Anastasia Beverlyhills - liquid lipstick "potion"
 
(får man säga detta själv? eyeliner on FLEEK)
 


Sandra'    •  

så sjukt fint, är du make up artist? :) du gör såna fina sminkningar.

sv : ja men eller hur, är mest störande, jag känner att om ja vill va med i en tävling så är jag med av egen vilja inte för att någon spammar 1000 gånger då kommer jag aldrig vara med haha.


Svar: Tack! Nej, det är jag inte, jag går stylist på gymnasiet men är mestadels självlärd. Så jag kallar mig självlärd makeup artist (i o med att jag tar emot bokningar osv) men jag är inte makeup artist på papper, än :)
Sofia Norell

Åh älskar färgerna! Ögonskuggan är så mycket wow!

Svar: Tack så jättemycket! :D
Sofia Norell

Linn Strömberg    •  

Sjukt snyggt!
Ser fram emot videon :D

Svar: Tack så mycket!! :D
Sofia Norell

Frida    •  

Så himla snyggt ! :)

Svar: Tack! :)
Sofia Norell

linah    •  

fint! <3

linah    •  

fint! <3

Svar: Tack! <3
Sofia Norell

Days by Johanna    •  

Jätte fint :)

Svar: Tack! :)
Sofia Norell

Ida Lindborg ♡    •  

Fin du är!

Svar: Tack!
Sofia Norell

moa    •  

men gud så snyggt! Vilken snygg eyeliner! Verkligen on point

Svar: Åh, tack så jättemycket :D
Sofia Norell

borntolose.blogg.se    •  

Snyggt!

Svar: Tack!!
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!