Hantverk

Hej!
Sa ju att jag skulle visa hur resultatet blev. :) 
Detta gjorde jag på fina Evita. Och tänk på att detta är första gången jag gör med värmespolar och andra gången jag rullar på spolar, så inte jätteproffs resultat! 
Evita hade också glashår så tyvärr släppte alla lockar typ direkt... So I did my best and worked with what I had!

Ha en fortsatt bra kväll o håll utkik efter ett intressant inlägg senare!!:)

evita har sagt att det är ok att jag lägger ut bilder.




Zara    •  

Hej! vill du ha en chans att vinna en länkning hos mig? Kika då in och anmäl dig i inlägget längre ner! Kram :)










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!