Lipmonthly

Hej!
Long time no see. ;) 
Igår fick jag hem min Lipmonthly. Lipmonthly är en prenumerationsbox som skickar hem 3-4 sminksaker i månaden, men mest då läppstift såklart. Och det är både full size produkter och sample size. :)
Jag fick Lipmonthly i julklapp så detta är den andra boxen jag får. :) 
Älskar det än så länge! Dock har vi haft lite strul med att få hit det, kass kundservice osv, men med tanke på att det är så fina grejer så bryr jag mig inte! 
Denna månadens värde på "boxen" är $64 och själva boxen kostar $12.95 (om man köper separat)!!!!!
Tryck HÄR så kommer ni till deras hemsida. 
 
Detta fick vi i denna månadens box/väska:
Ofra Long Lasting Liquid Lipstick i färgen "Laguna beach" och den hittar ni här.
City Color Be Matte läppstift i färgen "Latte" och den hittar ni här.
Starlooks Luxe Longwear Pencil i färgen "Stellar" och jag kan faktiskt inte hitta den på deras hemsida... Så det kanske är en produkt som inte släppts än, I'm sorry! 
Och sist men inte minst fick vi Oscar Blandi Moisture Recovery Treatment Balm som är en hårmask och den hittar ni här
 
Vänster till höger: Latte, Stellar och Laguna Beach.


Frida    •  

Va fina och bra saker :)

Svar: ja verkligen :)
Sofia Norell

Jessica Högberg    •  

Det låter så kul med alla dessa boxar som finns men jag använder så lite...

Svar: det är kul!! julafton en gång i månaden! :D
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!