Makeup of the day

Vill ni få som läser att jag ska börja skriva vad jag har för smink i ansiktet? Haha, så jag skriver t ex "loreal true match foundation" eller ska jag bara låta det va?
På läpparna har jag i alla fall en blanding av 'Laguna beach' som jag fick i Lipmonthly och 'Posh spice'. :)

Ansikte: smashbox photofinish poreminimizer primer / stila one step correct primer / l'oreal teue match foundation / MAC pro longwear concealer / maybelline fit me concealer (nr10 för att korrigera under ögonen) / collection lasting perfection concealer / ben nye banana powder / maybelline fit me powder / kryolan translucent loose powder / benefit hoola bronzer / anastasia beverlyhills contourkit färgen 'fawn' / MAC peaches rouge / BECCA shimmering skinperfector i moonstone

Ögonbryn: anastasia beverly hills dipbrow pomade & brow gel

ögon: benefit stay don't stray primer / smashbox full exposure palette / peggy sage matt shadow i blanc / inglot amc liner gel i 77 / bourjouis eye khol / l'oreal telescopic mascara / ardell lashes '111'







Felicia - Everyday / Fashion / Modeling    •  

Så snyggt! :) Skriv gärna vad du har använt:)

Svar: tack!! lagt till produktdetaljer nu, så får du 'smakprov' på hur det kommer se ut i framtiden isf:)
Sofia Norell

Frida    •  

Åh så fint :)

Svar: tack så mycket :)
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!