Posh spice

Sminkningen jag gjorde till mitt nya läppstift, posh spice. 
 


Lili    •  

Snyggt!

Svar: Tack! :)
Sofia Norell

Frida    •  

Så fint, älskar färgen :)

Svar: Tack, jag med!! :D
Sofia Norell

Jessica Högberg    •  

fina du!!

Svar: Tack!! :)
Sofia Norell

MADDISENJ.SE    •  

Riktigt snyggt!

Svar: Tack så mycket! :D
Sofia Norell

Céline    •  

galet snygg sminkning!! Älskar verkligen läppstiftet!! :)

Svar: Tack så mycket! Jag med, det är sååå fint!! :D
Sofia Norell

Svart-Stina    •  

Klockren nyans på läppstiftet, jättesnyggt.

Svar: tack!
Sofia Norell

Sarah    •  

SÅ snyggt! Älskar färgerna och nyanserna!

Svar: tack!! :)
Sofia Norell

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

snyggt

Svar: tack!:)
Sofia Norell

Emilia Lindmark    •  

Oj vad duktig du är!

Svar: tack så hemskt mycket!
Sofia Norell

Amanda Eriksson    •  

Riktigt snygg sminkning:)

Svar: tack!!:)
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!