Skoldagen

Idag hade vi vår första hårlektion i hantverk, intressant! 
Vi lärde oss inte så mycket idag utan det var bara hur man rullar i spolar (?) typ, svårare än det ser ut haha. Imorgon ska vi göra de med varma spolar, idag var det kalla bara för att öva tekniken. 
Har jätteont i huvudet så ska ta det lugnt nu bara, så ni får två bilder från dagen!
 
Ni får ingen bild på spolarna jag satte i min kompis hår, det såg ju hemskt ut haha!
Men ni får en fin selfie på mig och Justyna i alla fall, woho. 
 
 


Frida    •  

Va kul :)

Härliga bilder :)

Svar: Ja, det va kul! Tack :)
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!