Trendspaning

Hej!
Egentligen börjar vi 08.10 idag, men vi börjar 11.20 då vår hantverkslärare är iväg eller något. Ändå skönt med sovmorgon!
Men eftersom hon är borta har vi fått en läxa istället som jag ska försöka fixa i eftermiddag, vi ska göra trendspaning på årets hårtrender osv för 2016. Så vi ska sätta ihop kollage sen, så jag kanske lägger ut det här?:)
Annars är detta också en tråkig dag, ikväll ska jag, min bror och min pojkvän spela biljard med pappa & hans flickvän och hennes barn. Så det blir väl kul. 
Ha det bra. :)

bilden är inte från idag




Jessica Högberg    •  

Vad kom ni fram till, kan man vara först med något?? ;)

MADDISENJ.SE    •  

Skaplig sovmorgon snygging ;)

MADDISENJ.SE    •  

Tack tjejen! Hoppas du haft en bra dag










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!