White lies

Detta gjorde jag i eftermiddags/kväll. Inget jättewow eller så, men hoppas ni tycker om det! 
Jag gillade det i alla fall, vitt och rött är en jättebra kombo enligt mig och så det lila extra med en dutt glitter i ögonvrån. :)
Att ha så liten vinge är inte likt mig heller så det kändes lite ovant, haha! 
 
Och i de närmsta dagarna, håll utkik efter en review på eyelinern jag använder. ;) 
 


Jessica Högberg    •  

Så himla fint!! Hade aldrig kommit på att använda vit penna men måste prova! Tack!

Svar: Tack! Vad kul, det tycker jag verkligen!! :)
Sofia Norell

Elin    •  

Jättefint! Var så fint med vit eyeliner! :)

Svar: Tack!! :)
Sofia Norell

Frida    •  

Åh så fint med svart och vitt :)

Svar: Tack!! :)
Sofia Norell

Felicia - Everyday / Fashion / Modeling    •  

Fin sminkning:)

Svar: Tack! :)
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!