26. Någon jag vill byta liv med för en dag och varför

Hej!
Jag skulle nog faktiskt vilja byta liv för en dag med typ nån känd skönhets-youtuber, haha.
Typ Jaclyn Hill, Shaaanxo, Nicole Guerriero eller Nikkietutorials! 
Tänk att få filma med typ världens bästa set up, good ass redigeringsprogram, en jäkla massa smink & tillräckligt med pengar att kunna handla upp hela Sephora!! Åh hade varit så kul haha.
Vem hade ni velat byta liv med för en dag?




Frida    •  

Jag skulle gärna byta liv en dag med Rebecca Stella :)

Svar: nice :F
Sofia Norell

Sandra'    •  

så roligt att läsa, hmm svår fråga jag vet inte faktiskt, =)

Svar: haha, jag satt själv & tänkte ett tag!
Sofia Norell

Linn Strömberg    •  

Jag hade velat vara Demi Lovato xD haha! Eller i för sig skulle jag egentligen bara vilja va MED henne en dag

Svar: ja men samma här! vill vara med dem också, men även att få testa på deras liv haha!
Sofia Norell

moa    •  

så svår fråga men kanske någon från parneviks familjen kanske! Så härliga männsikor

Svar: nice :D
Sofia Norell

Alice    •  

Åh, håller med dig! ^^

Svar: gött :D
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!