27. Någon jag älskar

Hej!
Förlåt att detta inlägget kommer upp helt sent men har gått och tänkt hela dagen på vem jag ska välja haha. Vän, familjemedlem, kändis??
Men jag väljer faktiskt mormor nu! Min mormor är bäst. <3 
Hon är rolig, hon är snäll, hon bryr sig. Finns ingen som någonsin kommer kunna ta henne plats! Lilla mormor. :D
(bakar bra gör hon också)
Min mormor har funnits där vid mig genom allt och hon har sett mig både glad och när jag varit på botten. Och hon är ganska charmig när hon nästan kissar på sig av skratt. 
Mormor har också uppfostrat en jättebra dotter till världens bästa mamma, kvinnorna i mitt liv är definitivt mamma och mormor. <3 
(vet inte om hon vill att bild ska läggas upp här så får bli denna) 
 


moa    •  

å vad sött! Ja mormödrar är bara för söta!

Svar: Ja det är dem! :)
Sofia Norell

Sandra'    •  

Så himla fint skrivet :)

Svar: Tack! :)
Sofia Norell

Linn Strömberg    •  

Åh vad fint <33

Svar: Tack! <3
Sofia Norell

Frida    •  

Va fint skrivet :)

Svar: Tack! :)
Sofia Norell

linah    •  

fint!

Svar: tack! :)
Sofia Norell

Sanna    •  

Men så fint och gulligt <3

Svar: tack! <3
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!