Dagarna flyter förbi

Hej kompisar!
Förlåt att det inte belv något inlägg igår, men som sagt tidigare så är jag inne i en mindre bra period just nu och mina dagar försvinner bara. Dock så var det faktiskt fullt upp igår, var på praktik, kom hem och tränade, duschade, sminkade mig, åt och sen hade mamma ett litet "möte" här eller vad man ska kalla det, där jag var med och så och det höll på tills 20.30 ungefär. Sen åt jag igen för jag åt ingen riktig middag så jag var hungrig. Men, jag fotade i alla fall bilder igår till min brush egg review! Ska se om jag orkar skriva den ikväll, isåfall kommer den upp imorgon! :) 
Har även suttit och redigerat videon lite nu och HOPPAS att den går att exportera *håller tummarna*, så kan väl den också komma upp snart i så fall! :D 
 
FÖRRESTEN, ni som sitter vid dator eller ipad, vad tycker ni om nya headern och designen?? Min bästa vän Amanda har fixat det och det blev fan skit snyggt enligt mig! Hennes blogg hittar ni HÄR! :D 
 
Hoppas ni har haft det bra igår och idag! :) (och alla andra dagar såklart)
 
 
bjuder på en bild med läppstift på handen! ;) 
 


Ztinas - Motivation att följa dina drömmar    •  

Snygg sminkning! Älskar läppstiftet!
sv; Jag kommer publicera ett inlägg om receptet till mugcaken under veckan så håll utkik :)
kram

Svar: Tack så mycket! :) Kram
Sofia Norell

Amanda Forsman    •  

Så fin du är!

Svar: Tack! :)
Sofia Norell

MADDISENJ.SE    •  

Jadu ibland känns det som att man inte hinner någonting på dagarna de bara försvinner

Svar: Ja så är det tyvärr ibland :(
Sofia Norell

Linn Strömberg    •  

Hur snygg header som helst! :D

Svar: Tack! :)
Sofia Norell

A M    •  

Dör för dina ögonsminkningar, sjukt fina!

Svar: Åh men tack så mycket! :D
Sofia Norell

moa    •  

vad fin headern blev!

Svar: Tack! :D
Sofia Norell

Sandra'    •  

du är så fin!
och ja tycker den nya headern blev jätte jätte fin :)

Svar: Tack så mycket :D
Sofia Norell

Frida    •  

Jättefin design och header :)

Svar: Tack! :)
Sofia Norell

Amanda    •  

Så snygg sminkning! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Sofia Norell

Sanna    •  

Headern är jättefin!!! :D

Svar: Tack! :D
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!