Dots

GLAD PÅSK PÅ ER!! 
Hoppas att ni får en superbra, min dag kommer vara heeelt busy haha.
Denna sminkningen gjorde jag igår, och detta är då min andra påskinspirerade sminkning. Inte helt nöjd men det kan man inte bli. 
Och det är bara närbilder eftersom att min näspiercing strejkar så jag ska helst undvika smink, så jag sminkade bara ena ögat och sen tog jag foundation och concealer i området runt om, samt fyllde i brynen, allt för er skull haha. <333
 
Ha det bra! 
 
NYX - microbrow pencil / NYX - brow mascara / Benefit - stay don't stray primer / Smashbox - full exposure palette / Peggy Sage - matte eyeshadow "blanc" / Inglot - amc liner gel "76" / Inglot - amc liner gel "84" / MUA - matte eyeshadow (lila) / NYX - studio liquid liner "extreme green" / nån rosa läppenna / Lumene - true mystic volume mascara 
 
Insåg när jag fört över alla bilder att där va mascara på eyelinern och att alla färger inte syns typ haha, men ändå!
 


Beatrice    •  

Åh, vilken cool sminkning!

Svar: tack! :D
Sofia Norell

JoJo    •  

vilken supersöt makeup! :D

sv; min fredag var supermysig! :) hoppas att din också var det och att du även får en bra påskafton! :)

Svar: tack så mycket!!:)
Sofia Norell

Louise    •  

Jättefint! :)

Svar: tack!!:)
Sofia Norell

CAMILLAESI    •  

Snyggt!! :)


Svar: tack!:)
Sofia Norell

linah    •  

fint! <3

Svar: tack!<3
Sofia Norell

Alice    •  

Så kreativt! ^^

Svar: tack! :D
Sofia Norell

Amanda Forsman    •  

Snyggt!

Svar: tack!:)
Sofia Norell

MATILDA    •  

så snyggt :D

Svar: tack!:3
Sofia Norell

Linn Strömberg    •  

Den var ju jättefin!

Svar: tack så mycket!!:)
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!