Fit for fight

Hej!
Imorse åkte jag hem vid 10, var hemma vid 11, så jag började städa typ direkt. Tog en liten lunch paus och sen fortsatte jag städa, när jag städat färdigt blev det sen träning. Imorgon är mitt kost och träningsprogram slut, helt sjukt! Kommer såklart fortsätta att träna och äta nyttigt, men har liksom följt ett program nu i 69 dagar.
Ska, som sagt, skriva om det någon gång!

Efter träningen tog jag ett skönt bad, det bästa som finns efter träning!
Nu är det snart dags för middag och efter middagen ska jag sminka mig, har två påsk inspirerade looker jag ska göra. ;)
Ni kanske hinner se ena ikväll! Men om det blir för sent lägger jag upp imorgon istället. 
Och sen ska jag göra den andra looken någon dag när jag har tid. :) Absolut infa sminklooker som är typ looker man kan ha på påskafton, utan mer sminkningar som bara är inspirerade av påsk. (självklart att man kan ha det ändå!)
Vi hörs sen!

alltid skönt med rent sminkbord. förutom det vänstra hörnet, det är alltid kaos, okok.




Sarah    •  

Tråkigt o städa men skönt när man e klar :)

Svar: Ja håller med! :)
Sofia Norell

MartinaOlsson    •  

Vinn två stycken posters från Design by Moritz! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/58694/tavling-vinn-tva-posters-fran-design-by-moritz/

Linn Strömberg    •  

Kul med sminkningar! :D

Svar: Ja, kul att ha inspiration igen :D
Sofia Norell

moa    •  

så skönt när man har städat och det är rent och fräscht

Svar: Ja, verkligen!
Sofia Norell

Amanda Forsman    •  

Härligt!

Svar: ja, väldigt :D
Sofia Norell

Ida Lindborg ♡    •  

vad mysigt med bad :)

Svar: ja, älskar att bada!:)
Sofia Norell

MADDISENJ.SE    •  

LÄt som en bra dag

Svar: Ja, det va en bra dag, och välbehövlig!:)
Sofia Norell

Frida    •  

Ska bli kul att se din påskinspirerande sminkning :)

Svar: vad kul :D
Sofia Norell

linah    •  

fint ;D

Svar: tack!:)
Sofia Norell

hanna    •  

tack :D
åh snyggt!

Svar: tack!:)
Sofia Norell

Josefine Arvehall    •  

Verkligen sämst att städa men skön känsla när man är klar!

Svar: Ja, det är jobbigt att komma igång men så skönt efteråt!
Sofia Norell

Louise    •  

Härligt! :)

Svar: Ja!:)
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!