Happy easter

Detta är en av påsksminkningarna, den lite mindre fina sminkningen. ;)
Munnen på denna sminkningen är helt inspirerad av sumibunny på youtube!
Är ganska nöjd med själva kaninen, lite slarv och så på vissa ställen men blev bättre än jag trodde. Men är inte alls nöjd runt latexen, jag har ju inget fejkblod så jag fick använda mig av läppstift och ögonskuggor haha, lite tråkigt men man får ta det man har. 
Ska göra en annan påsk inspirerad sminkning, lite mer wearable än denna också, så stay tuned! :D 
Listar alla produkter jag kommer ihåg att jag använt, använt lite allt möjligt lite överallt haha.
 
Kryolan supracolor "vit" / Inglot - amc liner gel "77" och "76" / MUA - single matte eyeshadow (en lila, kommer inte ihåg namnet) / BH Cosmetics - 88 color matte eyeshadow palette / Smashbox - full exposure palette / Lumene - true mystic volume mascara / Peggy Sage - liquid latex / Seraphine Botanicals - vegan berry tint "cherry cream" / Bomull / Anastasia Beverly Hills - dipbrow pomade "dark brown" 
 
hur ska man posa när man är en människoätande påskhare??
 


JoJo    •  

häftig sminkning! :D

sv; haha var på ett sätt glad över att du slipper höra dessa frågor jämt och ständigt. det är rätt uttjatat. :P jag håller med. varför kan man inte bry sig om sig själv istället och låta andra göra sina val här i livet.

Svar: Tack så mycket! :)
Sofia Norell

CAMILLAESI    •  

Grym du är på smink!! Och så kreativ du är. You go girl

Svar: Tack!! :D
Sofia Norell

Alice    •  

Åh, så häftig, riktigt snyggt! :D

Svar: Tack så jättemycket!! :D
Sofia Norell

Linn Strömberg    •  

Häftigt! Jag tycker helt klart du ska vara nöjd <3

Svar: Åh, men tack så jättemycket :D <3
Sofia Norell

Sandra'    •  

Men oj, blev lite rädd först när jag såg bilderna för dem såg så verkliga ut, riktigt häftig sminkning och så duktiiig är du!

Svar: Hahah, men gud, tack så jättemycket!!
Sofia Norell

Amanda Forsman    •  

Häftigt!

Svar: Tack! :)
Sofia Norell

Louise    •  

Duktig du är!

Svar: Tack!
Sofia Norell

linah    •  

läskigt men sjukt snyggt!!

Svar: Haha, tack!
Sofia Norell

Frida    •  

Va coolt :)

Svar: Tack! :)
Sofia Norell

miningalinn    •  

Fett cool sminkning!:D

Sv: Ja, men eller hur?::)

Svar: Tack! :)
Sofia Norell

Amanda    •  

Häftigt! :)

Svar: Tack! :)
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!